PROJECT LIFE | Uge 13 2014

Da jeg kom på arbejde i tirsdags og skulle åbne bemandingsplanen, åbnede jeg uge 14, for jeg havde jo lige lavet uge 13 i Project Life. Det gav absolut ingen mening, at den ikke passede med datoerne. Indtil jeg indså, at jeg ikke blot havde skrevet forkert uge nummer på i sidste uge, men ingen havde heller ikke bidt mærke i min fejl. Så her er min uge 13 - endnu en gang. 

Det var endnu en uge uden de store begivenheder. Faktisk var ugens optur, at jeg fik scoret billetter til en Christian Brøns koncert. Med kun 40 billetter udbudt var det mere held end noget andet at det lykkes - og jeg glæder mig så meget. Vi har set ham i koncert flere gange før og senest var det i DRs lille koncertsal, hvor vi kom helt tæt på. Det ser ud til, at vi denne gang kommer endnu tættere på. Han er fantastisk live. God i studie versionen, forrygende i live versionen. 


Jeg har haft ekstremt ondt i ryggen denne uge og jeg vidste, at på en eller anden måde skulle det med, da det har fyldt rigtig meget. Jeg endte med at bruge et screenshot af en sms samtale mellem min mand og jeg. Samtidig så illustrerer den meget fint en daglig tilbagevendende begivenhed i vores liv. SMS'en, der fortæller, at nu er Flemming endelig på vej hjem - og nå ja, det faktum, at selvom jeg arbejder i butik, er det primært Flemming, der køber ind. Når jeg har fri, så har jeg altså fri og så magter jeg sjældent at tage turen gennem butikken for at handle ind.

Jeg har ikke gang i så mange billeder denne uge. Til gengæld fik jeg taget et nyt ynglingsbillede af Buller. Han kender godt kameraet og præcis som min mand efterhånden er opdraget, så poserer han ligeså snart han ser det. Derfor er det usædvanligt at få et billede af ham, når han bare slapper af. Han var vist også ekstremt træt efter en gang hundetræning. 


Men uden de store begivenheder eller mange billeder måtte jeg ty til lidt flere journaling cards. Denne uge har jeg brugt kort fra One Little Bird & Pink Reptile Designs. Især dem fra Pink Reptile med kameraet og hunden er jeg helt vild med. De giver lidt ekstra til siderne og pludselig gør det ikke noget, at det er lidt fotoløst.

Selvfølgelig deler jeg også gerne et kort i denne uge. Nu gik vi jo desværre over til sommertid. Jeg skriver desværre for det er den tid på året jeg kæmper allermest. Jeg har et indbygget vækkeur, der vækker mig på omtrent samme tidspunkt hver dag (også i weekenden). Så når nogen pludselig stjæler en time fra mig, går jeg helt i baglås og er i en zombie tilstand et par uger derefter.

For at hente kortet, så klik på det så det bliver stort og så kan du vælge højreklik - gem som. Så gemmer det som PNG fil til din computer.


Vi ses i næste uge!

1 kommentarer:

Maria sagde ...

Mange tak for sommertids kortet. Vi var også ramt her i huset.
hvad er det med din ryg, hvis jeg må spørge? Jeg døjer selv gevaldigt.

recent posts