PROJECT LIFE | Uge 14 2014



Jeg kæmpede lidt med mine sider denne uge. Første side faldt egentlig rimelig hurtigt på plads. Også selvom jeg måtte tage til takke med et temmelig skidt mobiltelefon foto af Flemming og jeg, men det er hvad jeg får ud af at tage mit 50mm objektiv med i skoven - så lange arme har jeg trods alt heller ikke så det kunne bruges.  Det var temmelig tåget og ikke ligefrem optimalt foto vejr, men på toppen af en bakke fandt vi lidt lys og grønt midt i den grå dag (andre end mig, der lige fik flashback til Edward & Bellas lysning i Twilight? Nej ikke? Okay så er det bare mig!)

Det har været endnu en af de uger uden de helt store begivenheder og til tider tænker jeg, at vores liv er for kedeligt at dokumentere, men det er vores liv - og en dag ude i fremtiden vil jeg [forhåbentlig] være glad for at jeg gjorde det.

Side to til gengæld kæmpede jeg rigtig meget med. Måske min vigtigste begivenhed i denne uge var at shoppe tøj - i tre størrelser mindre end før. Jeg har taget tilløb i flere uger til at få ryddet ud i mit skab. Der var snart ikke plads længere og alle de kjoler jeg troede jeg skulle 'vokse ned' til at kunne passe igen er blevet for store. Hvilket er fantastisk - men på en eller anden underlig måde også lidt trist, da det er kjoler, der vækker minder. Jeg vidste, at denne historie skulle med på siderne - og jeg vidste, at jeg ville bruge et billede af mig i en af kjolerne, men der er så her det går lidt galt for min hjerne. For kjolerne var jo primært røde og jeg havde jo alle disse fine naturbilleder, hvor rødt overhovedet ikke passede til. Så jeg har nok lavet side to om ti gange og er stadig ikke helt tilfreds. Måske er mit virkelige problem det gamle billede af mig selv. Det gør lidt ondt at kigge på. Anyway - tøjet blev sorteret fra og er allerede givet videre. Forhåbentlig får det et nyt godt liv det nye sted - og så er der jo plads igen i mit skab, hvilket ikke er så dårligt igen.

Og så er der ugens ynglings foto. Det er uden tvivl dette af Flemming. Det er lidt historien fra sidste uge om igen. Ligesom Buller er Flemming rigtig god til at posere så snart kameraet vender i hans retning og det bliver ofte sådan lidt påtaget. Der er intet påtaget ved det her. Bare ren og skær glæde - og det smil varmede selv ude midt i en iskold skov en sen søndag eftermiddag.

Men lige nu tænker jeg, at det er godt det snart er påske - så kan det da være vi får puttet lidt mere indhold ind i vores liv end arbejde, arbejde og mere arbejde. 


Vi ses i næste uge!

1 kommentarer:

Maria sagde ...

Dejlige sider og ikke mindst historier. Fedt du laver så personlig en PL, omend du overvejer om det er for kedeligt. Som tilskuer må jeg sige, slet slet ikke :)

Hvor er det også flot gået med dit vægttab - respekt for det! Sikke en forskel! *Rygklap*
Håber du har købt lækkert nyt tøj, der vil få dit humør og dig til at stråle.

vh Maria

recent posts