PROJECT LIFE | Uge 16 2014



Det har været påske. Solen har skinnet og vi har haft gang i masser af forskellige ting, så fortæl mig, hvis du kan, hvorfor jeg stadig fejlede at få taget nogen billeder denne uge? Svaret kan muligvis findes i den mængde jord, der kan graves frem under mine fingernegle eller blandt de cirka 1 million kleenex jeg har brugt det sidste døgns tid. Vi har haft travlt i haven. Sidste år blev der intet gjort ved den, men man må sige, at vi har fået taget revanche allerede i år. Det er stadig en uskøn fornøjelse at bevæge sig derud, men det er tydeligt at se, hvor det er på vej hen. I dag bestilte vi 7 tons granitskærver til at kunne lave terrasse mv. færdig. Syv tons - det er alligevel en del og jeg aner ikke, hvordan vi er endt med at skulle bruge så mange.


Fødselsdag, påskefrokost, havearbejde og masser af snot. Det er vist sådan cirka overskrifterne for denne uge. Og nu hvor den nye uge allerede er begyndt er det vist på tide, at jeg bliver bedre til at bruge mit kamera.


Ugens ynglingsbillede er nød til at være dette af min svigerfar. Han fylder 60 om et par måneder og skulle bruge et foto til indbydelsen. Det er normalt ikke frivilligt, at familien stiller op til fotos, så det var bare om at udnytte muligheden. Hans ide var egentlig, at deres hund skulle med på billedet, men hun var ikke så samarbejdsvillig og selvom jeg fik et par billeder af dem sammen, syntes jeg stadig dette var det absolut bedste. Heldigvis var han enig.

Og skulle nogen stå og mangle et journaling card til en omgang forkølelse så er et her I kan bruge. Ganske som altid - højreklik på billedet og vælg gem som.


Vi ses i næste uge!

0 kommentarer:

recent posts